Baie prachtig! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Iris Leesberg - WaarBenJij.nu Baie prachtig! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Iris Leesberg - WaarBenJij.nu

Baie prachtig!

Blijf op de hoogte en volg Iris

22 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Happy Wednesday Bitchesss!

Ik vond het zelf weer hoog tijd voor een update vanuit Kaapstad! Deze week is extra speciaal, want mijn lieve vriendje is speciaal hier heen gekomen om even met elkaar te genieten van Kaapstad.

Maaar.. om nog even terug te komen op mijn vorige verhaal... ROCKING THE DAISIES!!! Stel je voor: "midden in een wijngaard, omringd met bergen, 29 graden, jurkje aan, overal mensen met bloemen, en bovendien geweldige muziek!" Ja, dat is dus Rocking in the daisies. Een heerlijk festival met diverse muziek en diverse mensen! Toch heeft een artiest mijn hart gestolen: "Jeremy Loops!"
Voor degene die hem nog niet kennen, ga even luisteren, want deze man maakt er echt een feestje van!

Ja.. en iets wat je hier dus niet mag vergeten zijn de wijnproeverijen rondom Kaapstad! Zo ben ik inmiddels naar Stellenbosch en Franschhoek geweest. Totaal anders dan Kaapstad, want hier is het heel rustig. Om er even een beeld bij te schetsen. Prachtige grote boerderijen met immens veel land er om heen. Paardjes die om de wijngaarden heen galopperen. Ja, en daar zit je dan, in het zonnetje op een terras in een van de binnenplaatsen van de wijnboerderij te genieten van de heerlijke wijnen.

Verder begint het hier dus echt zomer te worden en begint "The african vibe" echt door te dringen. Lekker cocktails drinken, strandhangen, surfen, picknicken met zonsondergang op Signall hill, Braaien, en de overheerlijk foodmarkets afstruinen.

Mijn stage is nog steeds heel leuk! Leer veel van graphic design wat ik zelf ook heel graag wilde. We doen veel verschillende projecten, voor allerlei verschillende bedrijven wat het werk natuurlijk erg divers maakt!

Ja en dan is het alweer de helft van de week! De tijd vliegt hier letterlijk. Stefan is nu ook hier en hij geniet net zo erg van Kaapstad als ik doe! We zijn al heerlijk uit eten geweest, wijntjes gedronken, touren met de auto door de bergen en lekker chillen op het strand.

De mensen blijf ik hier echt leuk vinden, maar hoe kan je nou humeurig zijn met zo'n lekkere omgeving, niet dus! Mijn engels gaat ook steeds beter en leer de local dingetjes ook steeds meer. Zo zeggen ze hier in het engels:
Now = nu
Now Now = Later

Ik hou niet echt van lange verhalen dus hierbij stop ik weer even. Zal jullie snel weer op de hoogte houden en even nieuwe foto's posten;)

Cheeeeeers!
(zeggen ze hier ipv doei:P)

xoxo




  • 22 Oktober 2014 - 18:43

    Elke:

    Wat een leuk verhaaltje weer! Geniet ervan samen met Steef! Kusjes uit Erp!

  • 22 Oktober 2014 - 20:37

    Lisa:

    Wat geweldig dat je schatje op bezoek is geweest, door jou hebben wij hem dus moeten missen op Anne's afscheidsfeestje, maar vooruit, voor deze ene keer is het jullie vergeven.
    Ik hoop dat jullie flink genieten met zijn tweetjes en dat het afscheid niet te zwaar valt, IRIS, wat ben ik toch jaloers op je, zo fijn dat je het zo goed hebt daar, maar ik had niet anders verwacht want onze ies die maakt er overal een feestje van! BLIJVEN schrijven en foto's delen! xxx

  • 22 Oktober 2014 - 22:14

    Noortje:

    Leuk veel plezier xx

  • 22 Oktober 2014 - 23:01

    Manon:

    Heerlijk ieske!! Ben jaloers op je! Fijn dat je lover even bij je is! Geniet van elkaar! xoxo gossipgirl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

-

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2015

Laatste dag

09 Januari 2015

Het einde is in zicht!

03 December 2014

DE HELFT!!!!!

22 Oktober 2014

Baie prachtig!

22 September 2014

Afrikoans!
Iris

Beste mensen, Ik ben Iris Leesberg, 21 jaar en studeer Communicatie. Voor deze opleiding doe ik een stage in Kaapstad bij een creatieve design studio. Gedurende mijn verblijf periode ga ik de ups en downs van Kaapstad ontdekken. En natuurlijk dan vooral de leuke dingen! Lots of love!

Actief sinds 04 Sept. 2014
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 4351

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 30 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: